piątek, 20 marca 2015

Żyję, LBA 1,2 i 3 + sprostowanie

Więc tak: ja żyję, serio żyję, nie zawieszam bloga. Moja nieobecność to siła wyższa, komputer się popsuł i pocieszcie mnie, bo miałam tam zrobione mnóstwo nagłówków, obrazów, zdjęć i... wszystko się usunęło. Płaczę... na serio...
Ale obecnie płaczę ze szczęścia, bo... ZOSTAŁAM NOMINOWANA DO LBA!!!!!!! I TO AŻ PRZEZ TRZY OSOBY. DZIEKUJĘ, KOCHAM I UWIELBIAM: PANIENKA LIVVI, LADY MANIA I DORCAS MEADOWES-BLACK


Pytania od Panienki Livvi 

1. Kim byś chciała być w przyszłości?
Hmm... Chciałabym być weterynarzem, choć moje marzenia i serce pragną, żebym była aktorką lub pisarką
2. Czy masz wyznaczony cel związany z blogiem?
Mam zamiar skończyć tą historię, zaszokować zakończeniem i zrobić jej 2 część
3. Ulubiona rzecz w wyglądzie to...?
Ale w moim czy innych ludzi? Jeśli u mnie to oczy, mam duże brązowe oczy, które mi się podobają, a u innych też oczy (zazwyczaj w nich można zobaczyć jak ktoś jest pijany lub kłamie).
4. Jaką rzecz najbardziej szaloną zrobiłaś w życiu?
Dużo było. Np. zjadłam kartkę na dodatkowych zajęciach lub obcięłam (nie)koleżance pasmo włosów. Tak, wiem, że mnie nie znacie
5. Najgorsze wspomnienie z wakacji to...?
Nie pamiętam, ale na pewno coś było
6. Gdybyś mogła się cofnąć w czasie, to co pierwsze byś w przeszłości zrobiła?
Myślę, że sprostowałabym rzeczy z moimi przyjaciółkami i rodziną. Trzymałabym język za zębami
7. Co skłoniło cię do założenia bloga o takiej a nie innej tematyce?
Emm... Harry Potter, to przecież Harry Potter
8. Jesteś bardziej leniuchem czy aktywnym człowiekiem?
To zależy od humoru, od koloru. Czasem chcę tylko siedzieć na dupie i nic nie robić, a czasem nie mogę usiedzieć w miejscu
9. Co robisz, kiedy masz zły dzień?
Drę się na wszystkich, na wszystko i na kibel
10. Twoja największa wada?
Wydaje mi się, że mam dużo "wad", ale dla mnie nie są wadami, bo wszytko ma dwa końce. Taką wadą jest to, że nie potrafię trzymać języka za zębami. Inne "wady": szczerość-nikt nie będzie się do mnie przyczepiał, egoistyczność - nie będę przejmować się innymi, brak uczuć - mniej bólu i targań emocjonalnych
11. Jaki byłby  twój patronus i dlaczego?
Moim patronusem byłby tygrys, ponieważ ja jestem taka kocia, ale nie przytulaśna i ogólnie nie lubię się tulić, więc nie jak kot. Tygrys


I następne :)
Od Dorcas Meadowes - Black

1. Skąd pomysł na bloga?
Przeczytałam sobie 5 części HP. Był grudzień. Zajrzałam na mojego starego bloga, na którego nie wchodziłam od zamknięcia. Było mnóstwo komentarzy i stwierdziłam, że nie mogę żyć bez pisania. Do tego taka jedna z dziewczyna z strony na FB też zakładała blog, więc dlaczego nie spróbować. I to była dobra decyzja
2. Dlaczego akurat taka tematyka?
Bo Harry jest super
3. Ulubiony(a) bohater(ka) filmowy(a)/książkowy(a)?
America z "Rywalek",  Kylie z "Wodospadów cienia" 
4. Ulubiona książka/cykl/saga?
"Harry Potter", "Rywalki", "Niezgodna", "Wodospady cienia"
5. Czego boisz się najbardziej?
Tak naprawdę nikt z nas nie wiem czego boi się najbardziej. Ten lęk jest jak bomba, musisz go uruchomić/zobaczyć, żeby go poznać
6. Ulubiony zespół/wykonawca?
Taylor Swift
7. Ulubiona postać z horroru (wampir, wilkołak itp.)
Zdecydowanie i od zawsze wampiry
8. Kolor, który najlepiej cię opisuje?
Fioletowy
9. Zwierzę, które najlepiej cię opisuje?
Jak wspomniałam wyżej: tygrys
10. Czego nienawidzisz najbardziej?
Jak dziewczyny jarają się, że oglądają mecze, grają w piłką, a tak naprawdę nie mają o niczym pojęcia; jak ktoś się drze za głośno; mojej klasy
11. Wymarzone miejsce na wakacje? 
Jezioro, morze lub las. Spokój, czytanie książek i opierdalanie się


I już ostanie
Nominacja od Lady Mania

1. Twój ulubiony blog/ff?
Uhhh... lubię twój blog, blogi dziewczyn powyżej i tych, które nominuję
2. Od kiedy piszesz?
Zaczęłam pisać we wrześniu 2013 do maja 2014, potem była przerwa aż do 30.12.2014 i do teraz piszę
3. Ile chciałabyś mieć w przyszłości dzieci?
Niech to zabrzmi jak zabrzmi, ale 0. Na razie. Ewentualnie 1.
4. Ulubiony aktor/aktorka?
Katerine Graham
5. Film, przy którym zawsze płaczesz?
Jak wspominałam: nie mam uczuć
6. Czy masz jakąś manię?
Pewnie tak, ale nie wiem jaką
7. Oprócz Potterhead kim jeszcze jesteś?
Nikim
8. Czy odpowiadasz na komentarze swoich czytelników? Uzasadnij odpowiedź.
Zazwyczaj tak, ponieważ uważam to za jakąś formę podziękowania
9. Ulubione danie?
Pierogi, spagetti, kurczak
10. Co wolisz? Czasy Voldzia, Huncwotów, Harry'ego czy nowe pokolenie?
Zdecydowanie nowe pokolenie
11. Ile masz lat?
W czerwcu skończę 13.

Blogi, które nominuję:

Moje pytania:
  1. Czytasz mojego bloga, podoba ci się, w ogóle wiesz kim jestem?
  2. Jak masz na imię i ile masz lat?
  3. Ulubiona książka lub seria, saga?
  4. Dlaczego piszesz bloga? Co cię motywuje? Miewasz chwile słabości?
  5. Czy uważasz, że jestem nienormalna, ponieważ mam prawie 13 lat i nie podobają mi się chłopaki i zamierzam mieć chłopaka dopiero w liceum lub na studiach, przy czym moje koleżanki z klasy żałują, że nie mają chłopaków?
  6. Lubisz swoją klasę. Dlaczego?
  7. Twoja największa zaleta i wada?
  8. Najpiękniejszy cytat?
  9. Jaki masz kolor włosów?
  10. Masz jakieś zwierzę? Jak tak, to jakie?
  11. Podobały się pytania i czy cieszysz się z nominacji?
PS. Trzy nominację, chyba jest trochę czytelników - specjalna niespodzianka 

7 komentarzy:

  1. Wiesz co?! Obraziłam się! ;__;
    Jesteś ode mnie o 4 dni starsza! ;___;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, ha! Za jakieś 30 lat to ja się będę obrażać, że ty jesteś młodsza ;)

      Usuń
    2. Ale w sumie tylko o cztery dni :P
      Tak to jesteśmy równolatkami ^^

      Usuń
  2. Masz 13 lat? Nie spodziewałabym się... Oczywiście w dobrym sensie ;)
    Dzięki za nominację :) (masz buźkę Voldermorta)
    Sonrisa

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany też uwielbiam serię Wodospadów Cienia *.* Mam pytanko ;) Za kim trzymasz bardziej kciuki za Derekiem czy Lucasem?
    Pozdrawiam Panienka Livvi :}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudne pytanie... ale chyba za Lucasem, a ty? Chociaż sama nie wiem...

      Usuń
    2. Ja jestem jak najbardziej za Lucasem, po tej sytuacji z wampirem i wyjazdem nagłym Dereka.

      Usuń