niedziela, 25 października 2015

Epilog

 Alicja
Patrzę na to ile poświęciłam.
Nie warto...

Patrzę na to co zrobiłam.
Nie warto...

Patrzę na to co mi pozostało.
Nic... 

America
Wciąż widzę trupy, które po sobie zostawiłam...

Wciąż patrzę na trupy, które kiedyś znałam...

Wciąż widzę trupy, ofiary wojny. Trupy, których nawet nie znałam...

Alicja
Mój ojciec jest martwy
Mój ojczym jest martwy
Moja matka jest martwa
Mój brat jest martwy

Kto mi pozostał?
Morderczyni

America
Zabiłam mojego ojca
Zabiłam moją dobrą stronę
Zabiję jeszcze wiele

A jednak żyję

Alicja
Mam dwójkę dzieci
Mam męża
Mam nowe imię
Angelica

A życie wciąż stare...

America
 Mam dzieci
Mam męża
Mam mój własny sklep

Ale zgubiłam gdzieś siebie

KONIEC

"Czarodziejka z sekretną mocą" - Alicja Sims
 

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale już po prostu nie miałam ani czasu ani pomysłu. Nie chciałam naciągać :*

      Usuń